15 Kasım 2018 Perşembe

YAPI KULLANMA İZİN BELGESİ (İSKAN ) İÇİN GEREKLİ EVRAKLAR


YAPI KULLANMA İZİN BELGESİ (İSKAN ) İÇİN GEREKLİ EVRAKLAR

1- Dilekçe
2-Numarataj servisinden alınmış açık adres
3-Mal sahibi ve müteahhidin kimlik fotokobisi
4-Müteahhidin vergi levhası ve ticaret odası sicil kayıt belgesi
5-2 nolu vergi dairesi harç beyannamesi
6-S.G.K ilişiksizlik belgesi
7-Yapı ruhsat fotokobisi(vizelerin tamamının yapılmış olması gerekmektedir)
8-Tapu fotokobisi
9-Binanın enerji kimlik belgesi
10-Yapı denetim firmasından alınacak ısı yalıtım tutanağı
11-Yapı denetim firmasından alınacak su yalıtım tutanağı
12-İnşaatın başlama ve bitiş tarihlerini belirten yapı denetim raporu
13-%100 seviye tespit tutanağı(yapı denetim firmasından)
14-İş bitirme tutanağı (yapı denetim firmasından) 
15-Sığınak raporu (varsa) yapı denetim firmasından
16-Asansör ruhsatı (varsa)
17-Harita mühendislerinden alınacak röperli kroki ve bağımsız bölüm planı
18-YİBF  belgesi fotokobisi (yapı denetim firmasından)
19-Yapı denetim firmasında görevli uygulama denetçilerinin isim, T.C , ünvan adres ve oda sicil belgesi
20-Bulunduğu bölgenin altyapı katılım bedeli ve kanal bağlantı ücreti bedeli ödendi belgesi 
(bu belgeye imar durumu, paftadan fotokobi ve inşaat ruhsatı ile müracaat edilecektir)
21- Otopark + yapı denetim + alt yapı denetim harçlarının tamamı yatmış olması gerekmektedir.

YAPI DENETİMSİZ (TUSLU) İŞLERDE İLAVE OLARAK

22- Kalıp ve demir teslim tutanakları
23-Beton numune sonuçları
24-Beton döküm tutanakları
25-Demir çekme deney sonuçları
26-Fenni mesul raporları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mimari Modelleme

 İnegöl'de bulunan mobilya mağazasına yaptığımız render çalışmalarımızdan bir örnek ..